piektdiena, 2011. gada 16. decembris

Parasta piektdiena

     Pēdējā laikā, vismaz man, parasta piektiena (sestdiena, svētdiena) saistās ar rosīšanos pa virtuvi. Un tas ne vienmēr nozīmē kūku vai saldumu gatavošanu. Es izbaudu jebkā gatavošanu, arī ne tikai ēdienu, bet dzērienu. Šogad saviem tuvākajiem draugiem esmu plānojusi kādu īpašu dāvanu, kas no manis jau atkal prasīs rosīšanos pa virtuvi, bet lai tas paliek noslēpums- vai tas būs gardums vēderam, vai dvēselei...
     Šī piektdiena, vismaz dienas gaišā daļa, tika pavadīta kopā ar tēti virtuvē un mēs, iedvesmojoties no žurnāla "Ievas Māja" receptēm, izlēmām pagatavot olu liķieri. Darbiņš bija diezgan piņķerīgs, bet gala rezultāts mūs 100% apmierina, un man šķiet, ka šis ir labākais olu liķieris kādu esmu garšojusi! Man vienmēr šķitis, ka lai pagatavotu ko tādu ir nepieciešamas daudzas sastāvdaļas, bet izrādās, ka nepieciešams tikai: piens, olas, saldais krējums, vaniļas cukurs un viskijs (mūsu gadījumā). Labākais ir tas, ka tas ir salds, biezs un nemaz nav tik ļoti stiprs- kā radīts mierīgam vakaram! Tad nu baudiet mūsu gala rezultātu!


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru