svētdiena, 2011. gada 4. decembris

Braunij-cepumiņi un mīlestība mums apkārt

Pagaidām savā blogā esmu aizrāvusies tikai ar "GARDUMI" daļu, bet apsolu, ka drīz pievērsīšos arī "STĀSTIEM"! Tam man ir viena burvīga ideja, kuras piepildīšanos ar neapacietību gaidu un ceru, ka man viss izdosies. 
Ko varu teikt par šīm brīvdienām: tās ir bijušas mīlestības pilnas. Vienmēr ir tik patīkami atgriezties mājās no Rīgas, kad tevi sagaida mammas un tēta apskāvieni un prieks. Ar katru brīvdienu arvien vairāk saprotu cik ļoti viņus mīlu. Un man ir milzīgs prieks apzināties to, ka man ir kāds, kurš nostāsies priekšā vējam, lai man nebūtu auksti un sasidīs mani, kaut arī pašam salst. Laikam par šo visu aizdomājos pēc tam, kad izlasīju Santas ierakstu viņas blogā. Tāds ir šis Ziemassvētku gaidīšanas laiks. Šis ir īstais laiks, lai atcerētos visu labo un novērtēt to, kas katram ir. Un, ja pašalaik neiet tik labi kā gribētos, tad vienmēr mums ir mūsu atmiņas, kas var sasildīt sirdi. Šodien esmu par sniegu uz laukiem un pavasari sirdī.
Šajās brīvdienās man ļoti garšoja kakao, kuru mēģināju arī pielietot dažādos veidos. Tas nu šī ir mana ideālā kombinācija aukstajam un lietainajam laikam. Gribēju uzcept braunijus, bet sanāca tādi braunij-cepumiņi. Šī laikam bija vienkāršākā recepte kūkai, kādu jebkad esmu atradusi. Un viss, kas bija nepieciešams bija: 130g sviesta, 2 olas, 50g kakao, 150g cukura, 100g miltu, vaniļas ekstrakts,  šķipsiniņa sāls un cepamais pulveris. Mazliet, mazliet rīvēta šokolāde un našķis ir gatavs.
 

2 komentāri:

  1. Es pilnīgi jau tagad redzu, ka nākotnē Tu varētu atvērt kādu sirsnīgu kūku bodīti/kafejnīcu, līdzīgi kā Kūkotava, Sweet day cafe vai ko tamlīdzīgu. :)

    AtbildētDzēst
  2. Nav manā draugu lokā vēl lielāks saldumu gatavotājs par tevi! SALDUMIŅŠ! :)

    AtbildētDzēst