svētdiena, 2012. gada 8. aprīlis

Nezini ko dāvināt draugam? Man ir ideja!

     Man patīk dāvināt dāvanas, tik ļoti. Izbaudu katru sīkumu dāvanu gatavošanā, tās noformēšanā. Un pēc manām domām  labākās dāvanas ir tevis paša gatavotas, jo tajās tu ieliec kaut ko no sevis. Protams, ne vienmēr ir laiks un pacietība, bet tomēr... 

     Biju uzaicināta uz kursabiedra Kaspara dzimšanas dienu. Tā kā biju sevi stādijusi priekšā kā gardumu gatavotāju, tad nu man vajadzēja aizstāvēt sev piedēvēto nosaukumu. Izraku visu internetā pieejamo informāciju, bet līdz galam nekas sirdij nelikās tīkams līdz... es atradu šos mazos brīnumiņus! Vienīgā problēma bija tā, ka šī recepte bija domāta vairāk amerikāņu dzīvesveidam (paciņās un pulvera veidā ir pieejams viss), dažas no sastāvdaļām tik ātri nebija iespējams dabūt (konditoriem varbūt, bet ne parastajam cilvēkam). Nācās improvizēt. Un ar lepnumu varu jums stādīt priekšā cake pops jeb kūkas uz kātiņa!! Ta-daaa! 
 
Nepieciešams:
biskvīts (var izmantot "pulvera" kēksu)
kondensētais piens (vārītais)
šokolāde
krāsainie graudiņi dekorācijām

Pagatavošana:
Uzcepam/nopērkam biskvītu. Jā, vienkāršu, pliku biskvītu. Kā jau minēju var arī paslinkot un uzcept pulver-kēksa maisījumu kā vienu lielu biskvītu. Kad biskvīts atdzisis to sadrupinam smalki, smalki. Tad klāt piejaucam kondensēto pienu un kārtīgi samaisam, lai viss biskvīts ir mitrs. Liekam ledusskapī uz kādām 30min, lai viss savelkas. Tad veļam bumbiņas, spraužam uz kātiņiem. Izkausējam šokolādi, karstā šokolādē mērcējam vēl vēsās bumbiņas. Kad mīkla pārāk līp pie rokām, tad vienkārši to atkal nedaudz atdzesējam ledusskapī. Apberam ar dekorācijām un gatavs! 

Dāvanas noformēšana ir fantāzijas lidojums. Bet varu pačukstēt, ka gatavās kūkas uz kātiņa spraudu iekšā floristikā izmantojamajā oāzē.

1 komentārs:

  1. šodien esmu sajūsmā. Esmu redzējis vairākus komentārus no cilvēkiem, kuri jau bija saņēmuši kredītu no LAPO M-F, tāpēc nolēmu pieteikties, pamatojoties uz populāriem ieteikumiem un tikai pirms dažām stundām savā kontā apstiprināju kopējo summu 28 500 eiro. Šīs ir patiešām lieliskas ziņas, un es iesaku ikvienam, kam nepieciešams īsts aizdevums, pieteikties pa e-pastu: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    AtbildētDzēst